30 Mayıs 2015 Cumartesi

Kitap Alışverişi /Alışveriş#1




Bugün kardeşimle sinemadan çıkınca her zaman ki gibi dayanamayıp Dr'ye girdim.Uzun süredir aklımda kalan kitaplar vardı onları aldım...Okuduktan sonra birde yorumlarımı yazacağım :) 



Bu kitabı kardeşim için aldım.Ben küçükken çocuk bölümündeki kitaplar çok gibiydi ama şimdi onun için kitap aradığımda doğru düzgün bir şey bulamadım.En sonunda pembeli pembeli görünce onu beğendi , konusuda benim hoşuma gidince aldım bunu.Kitap okumayı seven herkesin ilk sevdiği kitap çok önemlidir.O yüzden okumaya devam edersin.Ben hala kardeşiminkini arıyorum kim bilir belki bu odur :) Bunu 18 liraya aldım..


Ardından ona bunu aldım.Bende "Esrarengiz Bahçe" var ve ben kendim yaptığım şeylere başkalarının dokunmasından hoşlanmadığım için boyamasına izin vermiyordum o yüzden o da kendisine boyama kitabı istedi.Aynısını almayalım diye ona "Gizemli Orman" aldık.Şahsi fikrim bu boyama kitapları gerçekten çok eğlenceli yaparken kafam dağılıyor :) Bunu 25 liraya aldım.Hatırladığım kadarıyla Esrarengiz Bahçe'de bu kadardı.


Evet bu bir oyuncak...Fakat bu sefer aldığım şey kardeşime değil bana...Benim en sevdiğim dizi Game Of Thrones,Sansa ise en sevdiğim karakter.Biliyorum genelde çok sevilen bir karakter değil.İnsanlar öncelikle Khaleesi'yi,Tyrion Lannister'ı,Jon Snow'u seviyor ama benim en sevdiğim Sansa Stark.Bu yüzden görünce direk bunu almalıyım dedim.Yaklaşıp bakınca gerçekten ihtiyacım yok diye düşündüm ama en sonunda çıkarken dayanamadım aldım.Ne yapayım?Parası 54 liraydı bu yüzden o kadar düşündüm zaten.



Normalde filmlerin hiç birini izlemeden kitapları okumayı sonra filmleri izlemeyi planlıyordum ama ingilizce hocam bu planımı bozdu ve derste ilk filmini izledik.Ben ilk dersten sonra hemen eve gelip filmi izledim bir telaş çünkü okulda izlenen filmler hakkında bilmeniz gereken bir şey var ise beş yüz bin tane spoiler yiyeceğinizdir.Sonra benim gitmediğim gün hocaya ikinci film hakkında spoiler verip delirtmişler zaten.Bende ikinci filmi bekletmiştim şimdi gidince dayanamayıp aldım.Aslında filmlere uygun kapaklar hoşuma gitmez ama Uyumsuz'un normal kapağı yoktu.Kuralsız'da ona uysun diye öyle aldım ama Yandaş'ı ve Dört'ü aldığım zaman çok sinirlerimin bozulacağını biliyorum.İkisini de ayrı ayrı 29 liraya aldım.


Goodreads'te herkes bu ara bunu okuyor.Yorumları okuyunca ve sevildiğini görünce merak edip konusuna baktım ve hoşuma gitti.O yüzden gittiğimde almam gerekenler listesine yerleştirdim kafamda.Bunu da 23 liraya aldım.


Karanlık Lisenin ilkini ben wattpad'deyken bitirmiştim zaten ama çıktığında gidip almıştım ikincisi çıkınca beraber okurum diye.İkincisi çıkmış ama benim haberim yokmuş!Nasıl haberim olmadı onun şaşkınlığıyla kitaba bakakaldım ama hemen sepete attım.Bunu 15 liraya aldım yüzde yirmibeş indirim varmış çünkü...


Böyle kitap ışıklarından uzun süredir arıyordum bugün Dr'de birden karşıma çıktı bende hemen aldım çünkü ben her zaman karanlıkta okumayı seviyorum.Gündüzleri hep perdeyi açıp sonuna kadar gün ışığını kullanıyorum ama akşamları sorun oluyor o yüzden bu benim çok işime yarayacak.Bunu 33 liraya aldım umarım dandik bir şey çıkmaz çünkü ucuz da değildi.



4 yorum:

  1. Ececim sen hep kitap okuma tutkunuydun hala daha öylesin ne güzel canım benim :) hatırlıyor musun bi doğumgünün de bütün aile sana bi Kitabı'n serisini almıştık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiye göre daha az olmasına rağmen halen öyleyim :) o kitap serisini nasıl unuturum Anita Blake'in serisiydi :) Her biriniz farklı bir kitabını verince çok sevinmiştim :)

      Sil
  2. Keyifli okumalar bende miminiz var http://reyhanlahersey.blogspot.com.tr/2015/06/mimeger-bir-kitap-olsaydm.html

    YanıtlaSil