23 Mayıs 2015 Cumartesi

Doctor Who/8.Sezon



Son sezonu daha yeni bitirdim çünkü ara vermiştim ve izlerken bunu bir yerde yorumlamam lazım dediğim bir dolu an oldu.Ve düşündüm ki blog'dan daha iyi neresi olabilir?

Bu sezonu izlemeyenler bence okumasın çünkü ağır spoiler içerir.

Yeni Doctor'a gelen eleştirilerin çoğu yaşlı olması yönündeydi.Ben o kısma fazla takılmadım.Zaten diğer Doctor'larda çok genç değildi.Onun dışında zaten Doctor'ların hiçbiri mükemmel görünüme sahip olmuyorlar.Doctor bence bize insanların görünümüne önem vermemizi sağlıyor.Doctor'un görüntüsü değişiyor ama ruhu aynı kalıyor.Onu sevmemizin nedeni gerçekten kendisi oluyor o yüzden.Bana garip gelen şey huysuz olmasıydı bizim hoplayan,zıplayan Doctor'larımızdan garip gelmesi doğal aslında.Sonra bu huyları hoşuma gitmeye başladı.House M.D'deki House'a benzettim ki ben çok severim House'u.Sakin sakin duran fazla aksiyona girmeyen bu Doctor'u sevdim ben.Beni bu sezonla alakalı sinir olduğum şey Clara'ydı.Clara'yı severim gerçi en sevdiğim yardımcılara girmez ama severim onu.Bu sezon kendisine bir sevgili buldu Danny adında(bu arada Danny Kaptan Jack Harkness'dan sonra Doctor Who'nun gördüğü en yakışıklı beyefendi)ve bu Danny'yi çok sevmeme rağmen Clara'nın üzerinde çok baskı kuruyordu.Yok Doctor'la yolculuk yapma,yok bilmem ne.E sen Clara canını bile feda etmeyi göze almıştın Doctor için şimdi sevgili buldun diye yalan söylemelere,kaçarak Tardis'e binmelere gerek var mı?Sonra garibim Danny'ye de veda ettik.Hep içimde kaldı keşke Amy ve Rory gibi yolculuk etselerdi.Danny hiç istemedi yolculuk etmeyi.Edemeden de gitti canım ya...



Bir diğer düşündüğüm şey ise bütün sezon artık Dalekleri , Weeping Angel'ları ve Cyberman'leri göriyim diye bekledim.Neyse sonra Dalekleri ve Cyberman'leri gördüm ama Weeping Angel'lar yoktu.Neden bilmiyorum klasik düşmanları bile özlüyorum ben.Diğer sezona artık...









Genel yorumum ise başı çok durağan ama gittikçe heyecanlanan bir sezondu diğer sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.Neyse ki bu sezonu biriktirdim de diğer sezona az kaldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder